DOSTAWA
1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
2. Towar staramy się wysyłać w jak najszybszym czasie, zazwyczaj jest to mniej niż 2 dni robocze. W szczególnych przypadkach wynikających z dużej ilości zamówień lub problemów technicznych, przyczyn losowych niezależnych od nas wysyłka może się opóźnić, każdorazowo o tym fakcie Klient zostanie poinformowany. W przypadków towarów z dostępnością "Towar dostępny pod zamówienie", szytych pod indywidualne zamówienie klienta czas realizacji wynosi 5-7 dni roboczych.
3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego zaksięgowaniu na rachunku bankowym należącym do Sprzedawcy.
4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Towary zakupione w eSklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący. Czas dostawy dla Inpost, DPD wynosi zazwyczaj 1-2 dni roboczych. W okresach świątecznych lub z przyczyn losowych czas dostawy może ulec wydłużeniu. Dostawa realizowana jest:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost, DPD lub innych
- Do paczkomatów InPost
7. Brak możliwości zakupu oraz odbioru towarów osobiście, dostępna tylko forma wysyłkowa, na odległość.
8. Koszt dostawy (oraz zwrotu nieodebranej przez Klienta paczki z jego zamówieniem, ponownego nadania do Klienta nieodebranej przez niego paczki) wynosi: 14,99 zł Inpost (wysyłka do paczkomatu, zgodnie z widocznym, obowiązującym cennikiem dostawy powyższego eSklepu), 20,00 zł Inpost, DPD i inny (wysyłka kurierem, zgodnie z widocznym, obowiązującym cennikiem dostawy powyższego eSklepu). W przypadku nieodebrania przesyłki przez Kupującego nastąpi jej płatny zwrot do nadawcy - Sprzedającego, ponowne jej nadanie do Kupującego nastąpi po pokryciu przez niego (Kupującego) kosztu zwrotu paczki do nadawcy (Sprzedawcy) z jego zamówieniem oraz pokryciu przez Kupującego kosztów ponownego nadania kolejnej płatnej przesyłki do Kupującego (Kupujący emailem otrzyma od Sprzedawcy wezwanie do zapłaty pokrywającej koszt jego przesyłki zwrotnej, na wezwanie Klient powinien odpowiedzieć emeilem zwrotnym Sprzedawcy, w kolejnym emailu Klient otrzyma dane do dokonania przelewu w celu pokrycia kosztów zwrotnej przesyłki, której nie odebrał oraz kwoty za nadanie do Klienta ewentualnej ponownej paczki z jego zamówieniem): kwota zwrotu nieodebranej przez Kupującego przesyłki - według aktualnego cennika przewoźnika przesyłek, którego pierwotnie wybrał Kupujący w zamówieniu w pozycji "Dostawa" (aktualnie jest to cena 14,99 zł za zwrot paczki z paczkomatu Inpost lub 20,00 zł za zwrot paczki nadanej kurierem Inpost, DPD lub innym (cena zwrotu paczki jest zawsze taka sama jaką Kupujący uiścił przy kompletowaniu zamówienia i wybieraniu formy wysyłki, jest ona jawna, zawsze widoczna, bez żadnych kosztów ukrytych, dodatkowych czyli 14,99 zł lub 20,00 zł, w zależności od wyboru przewoźnika przez Kupującego. Do dyspozycji, do wglądu Kupującego (na życzenie) Sprzedawca udostępnia ewentualnie poniesione przez Sprzedawcę koszty, które powinien uregulować Kupujący, koszty związane z nieodebranej przez niego (Kupującego) paczki z jego zamówieniem).
Po pokryciu przez Kupującego kosztów zwrotu nieodebranej przez niego paczki z jego zamówieniem może nastąpić ponowne wysłanie powyższej paczki do Klienta jeżeli Klient wyrazi na to chęć, po pokryciu przez Klienta kosztów ponownej wysyłki wybranej przez Klienta (czyli przesyłka do paczkomatu Inpost 14,99 zł lub przesyłka kurierska 20,00 zł kurierem Inpost, DPD lub innym). Przesyłka zwrotna (nieodebrana paczka z zamówieniem Kupującego), którego Kupujący nie odebrał (wracające do nadawcy, Sprzedawcy) oraz ponowne jej nadanie do Kupującego są w całości pokrywane przez Kupującego (w ty celu Sprzedawca zawsze skontaktuje się z Kupującym poprzez email, w celu uregulowania przez Kupującego zaległej płatności wynikającej ze zwrotu nieodebranej przez Kupującego paczki z jego zamówieniem).
W każdym momencie podróży przesyłki ze swoim zamówieniem Kupujący ma możliwość skontaktowania się z wybranym przez siebie przewoźnikiem paczek i przekierowania swojej przesyłki na inny adres czy wydłużenia terminu jej odbioru z paczkomatu, w razie niemożności jej odebrania lub powołania do odbioru jego własności osoby uprawnionej przez niego (Klienta), kiedy sam nie może podjąć paczki. Zgodnie z Umową Sprzedaży Klient zobowiązuje się do odebrania swojego opłaconego towaru, którego staje się właścicielem od momentu przekazania go przez Sprzedawcę przewoźnikowi. Kurier na ogół podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki na wskazany przez Kupującego adres, a w paczkomacie paczka oczekuje dwa dni (+ jest możliwość dodatkowego przedłużenia jej oczekiwania w paczkomacie przez Klienta). Po próbach dostarczenia paczki przez kuriera do Klienta oraz kilku dniach oczekiwania paczki na jej odebranie w paczkomacie, paczka trafia zazwyczaj na dzień, dwa do punktu POP (odbioru paczek) gdzie nadal Klient może ją odebrać kontaktując się bezpośrednio z wybranym przez Kupującego przewoźnikiem. W przypadku nieodebrania przesyłki ze swoim zamówieniem przez Kupującego zarówno przewoźnik wybrany przez Kupującego jak i Sprzedawca zawsze podejmują wszelkie i wyczerpujące próby skontaktowania się z Kupującym w celu poinformowania go o odbiorze jego paczki z zamówieniem, w każdym takim powiadomieniu zostają Klientowi podane (poprzez formularz kontaktowy eSklepu, emailem, smsem) ostateczne terminy odbioru paczki oraz miejsce jej dodatkowego przechowywania (np punkty POP, centra logistyczne - zawsze takie miejsca podaje Klientowi wybrany przez niego przewoźnik jego paczki), a także co dalej się stanie z paczką jeśli Klient nadal jej nie odbierze z wyżej wymienionych punktów odbioru. W przypadku kiedy Kupujący nie odpowiada i żadne próby skontaktowania się z nim nie przynoszą efektu w postaci odpowiedzi ze strony Kupującego, wszelkie próby skontaktowania się z Klientem wyczerpały się (ostatecznie Kupujący nie odbierze paczki ze swoim zamówieniem, nie opłaci przesyłki zwrotnej, nie opłaci przesyłki z ponownym ewentualnym nadaniem do niego jego zamówienia, nie zareaguje na wszelkie próby skontaktowania się z nim w żaden możliwy sposób) jego zamówienie, które nie zostało przez niego odebrane otrzymuje w eSklepie status zamówienia "nieodebranego", o czym Klient zostanie poinformowany emailem, na który powinien odpowiedzieć aby odebrać swoją paczkę. Paczka z zamówieniem nieodebranym przez Klienta, który nie odpowiada na próby skontaktowania się z nim zostanie oddana do przechowywania magazynowego (na koszt i ryzyko kupującego) gdzie będzie przechowywana przez okres 30 dni od momentu (od dnia) odebrania jej przez Sprzedawcę od przewoźnika zwracającego paczkę nieodebraną przez Kupującego. Sprzedawca podejmie próby skontaktowania się z Kupującym aby ten mógł odebrać swoje zamówienie, w przypadku dalszego braku odpowiedzi ze strony Kupującego jego zamówienie wraz z całą zawartością paczki (towar zrealizowany przez Sprzedającego na Kupującego zamówienie) zostanie bezpowrotnie zutylizowany, tym samym Klient utraci do niego prawo własności, o ponowne odzyskanie go po tym czasie będzie już dla Kupującego nie możliwe.
W przypadku nieodebrania przez Kupującego paczki z jego zamówieniem (które zostało wcześniej z góry opłacone przez Kupującego), przy braku kontaktu ze strony Kupującego mimo wielu prób podejmowanych przez Sprzedającego, nie odpowiadanie na podejmowane wszelkie próby kontaktu ze strony Sprzedawcy, nie opłacenie przesyłki zwrotnej z nieodebranym swoim zamówieniem przez Kupującego, nie wyrażenia chęci ponownej wysyłki z pokryciem jej kosztu ponownego nadania przez Kupującego jego zamówienie poprzez nie odpowiadanie na wiadomości od Sprzedawcy, nie odpowiadanie na wiadomości podczas biegnącego czasu magazynowania jego (Kupującego) nieodebranej przesyłki z zamówieniem - Kupujący narusza, nie wypełnia warunków Umowy Sprzedaży, która została zawarta pomiędzy Kupującym i Sprzedającym w celu pozytywnego zrealizowania zamówienia Kupującego, transakcji pomiędzy Kupującym, a Sprzedającym. W takiej sytuacji, w związku z nie wypełnieniem wówczas wiążącej Umowy Sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Sprzedającym (przy wyżej wymienionych czynnikach, całkowitego braku kontaktu ze strony Kupującego, brak możliwości skontaktowania się z Kupującym przy wielu próbach podejmowanych przez Sprzedawcę w celu skontaktowania się z Kupującym), gdzie stroną nie dopełniającą tą Umowę Sprzedaży jest wówczas Kupujący, Sprzedawca ma prawo do żądania odszkodowania od Kupującego względem kosztów jakie poniósł z winy nie wywiązania się z Umowy Sprzedaży Kupujący, Sprzedawca ma prawo żądać od Kupującego naprawienia szkody, kosztów jakie poniósł Sprzedawca na skutek nie wywiązania się Kupującego z obustronnie obowiązującej, a nie dotrzymanej przez Kupującego Umowy Sprzedaży (koszty i straty Sprzedającego to koszty zwrotu paczki nieodebranej przez Kupującego, koszty magazynowania nieodebranej paczki przez Kupującego, straty związane z wykonaniem przedmiotu dla Kupującego - w tym na jego indywidualne zamówienie <sprowadzane i opłacone przez Sprzedającego na zamówienie pod Kupującego materiały, wycinane i obszywane pod jego wytyczne, których ponownie nie da się użyć, rozdzielić, czas roboczogodzin poświęcony na uszycie przez Sprzedawcę na zamówienie Klienta zamówionego przedmiotu, straty wynikające z zablokowaniem zamówienia realizowanego specjalnie dla Klienta, zablokowanie sprzedaży przedmiotu/ów, które zostały stworzone na konkretne zamówienie Klienta, który zamówionego towaru nie odebrał, mimo wielokrotnych wezwań ze strony Sprzedawcy>, są to koszty jakie ponosi Sprzedawca na skutek nie wywiązania się Kupującego z Umowy Sprzedaży, nie odebranie swojego towaru, którego Kupujący staje się właścicielem, opłaconego i zrealizowanego dla niego na zamówienie). Powyżej wymienione koszty zostaną przerzucone na Kupującego w postaci pokrycia ich poniesienia przez Kupującego, a następnie pobrane w całości z jego wpłaty pierwotnej za zakupiony (i nieodebrany) towar, za złożone przez siebie zamówienie (w tym towar wykonywany na specjalne jego zamówienie), kwota uiszczona przez Klienta przy składaniu zamówienia w całości zostanie pobrana na pokrycie wyżej wymienionych kosztów poniesionych przez Sprzedawcę na skutek nie wypełnienia Umowy Sprzedaży przez Kupującego, która zobowiązuje do wywiązania się z niej obie strony transakcji: Kupującego oraz Sprzedającego. Za każdym razem, zanim zostaną podjęte ostateczne, kolejne punkty wyżej wymienionego Regulaminu eSklepu Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, podejmując wszelkie próby skontaktowania się z Kupującym dając tym samy kolejne możliwości Klientowi wywiązania się ze swojej części Umowy Sprzedaży i odebrania swojego zamówienie (przy braku odpowiedzi email ze strony Kupującego zostaną wdrożone, według kolejności, wyżej wymienione procedury, w oparciu o przepisy KC art. 486, art. 494, art. 548, art. 551, art. 180, art. 835-844 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.).
Po 30 dniach magazynowania nieodebranej przesyłki z zamówieniem Klienta (przed końcem upływu tego czasu Klient ponownie zostanie poinformowany emailem o ostatecznej możliwości odebrania swojego zamówienia, przed upływem 30 dnia magazynowania, po pokryciu kosztów związanych z odesłaniem nieodebranego zamówienia do Sprzedawcy oraz kosztów z ponownym nadaniem przesyłki z zamówieniem do Klienta), kiedy Klient nadal nie podejmie czynności związanych z opłaceniem kosztów zwrotu oraz ponownego nadania jego paczki z zamówieniem, przy braku dalszej odpowiedzi ze strony Klienta - Sprzedawca ostatecznie zutylizuje nieodebrany towar Klienta, a koszty z jego opłaconego zamówienia w całości zostaną pobrane w celu pokrycia strat spowodowanych Sprzedawcy przez Kupującego z tytułu nie wywiązania się z Umowy Sprzedaży. Po tym czasie (po 30 dniach magazynowania, pobraniu środków finansowych za zrealizowanie zamówienia Klienta na jego życzenie, z jego wytycznymi, po zutylizowaniu zamówienia Klienta realizowanego na jego indywidualne zamówienie, który nie odpowiadał na wielokrotne wezwania odebrania swojego zamówienia oraz pokrycia kosztów zwrotu, ponownego jego nadania) Klient traci bezpowrotnie możliwość odzyskania swojego wykonanego zgodnie z zamówieniem i Umową Sprzedaży towaru wykonanego za jego zamówienie oraz środków finansowych, które za niego zapłacił, a które zostały pobrane na pokrycie strat Sprzedawcy, o których była mowa powyżej (bez żadnych ukrytych, dodatkowych kosztów dla Kupującego ani żadnych zysków dla Sprzedawcy). Całość korespondencji prowadzonej z/do Kupującego oraz wszelkie rachunki, fv potwierdzające poniesione koszty strat Sprzedawcy związane z wykonaniem przedmiotu na zamówienie dla Klienta, nieodebraną, magazynowaną i zutylizowaną przesyłką z zamówieniem Kupującego zostają zachowane, zapisane i przechowywane do wglądu Kupującego, Sprzedającego oraz uprawnionych do tego organów przez okres dwóch lat.